Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΧΡΗΣΤΟ ΡΗΓΑ


Σας ευχαριστώ όλους που για ακόμη μια φορά με τιμάτε με την υποστήριξή σας! Σας διαβεβαιώ ότι δεν περνάει τίποτε απαρατήρητο, τίποτε δεν μένει αδιάβαστο και πως καθημερινά αφουγκράζομαι τη κατάσταση και τα προβλήματα που σας/μας απασχολούν.
Το να ξεκινήσω ένα παραλήρημα υποσχέσεων και "δηλώσεων" είναι το μόνο εύκολο, αλλά από υποσχέσεις χορτάσαμε και αν μη τί άλλο, τα αποτελέσματα τα είδαμε.
Οι θέσεις του κινήματός μας είναι γνωστές, σταθερές και ξεκάθαρες και το μόνο που σας καλώ να κάνετε είναι να μας δώσετε τη δυνατότητα να αποδείξουμε ότι εμείς ΔΕΝ ξεπουλιόμαστε, ΔΕΝ τάζουμε για μερικούς ψήφους, ΔΕΝ διαπλεκόμαστε, ΔΕΝ κατεβάζουμε παντελόνια και τη Σημαία μας την κρατάμε με καμάρι ψηλά! 
Εγώ με τη σειρά μου, το μόνο που έχω να πώ είναι ότι δεν θα τους αφήσω σε ησυχία! Ανάσα δεν πρόκειται να πάρουν! Εγώ και οι συνυποψήφιοί μου στο συνδυασμό «Ελληνική Αυγή για την Δυτική Ελλάδα», δεσμευόμαστε να δώσουμε μάχη σε πόλεις και σε χωριά, σε καφενεία και σε σχολεία, να μεταφέρουμε ΠΑΝΤΟΥ με την φλόγα της ελληνικής σας καρδιάς τη φωνή της Χρυσής Αυγής. ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ γιατί εσείς είστε η ψυχή του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος και όχι κάποιοι δήθεν φίλοι μας, επώνυμοι ή μη, που κόπτονται σε κανάλια και φυλλάδες για το καλό του τόπου μας. Βλέπετε, η κρίση έιναι στα χέρια αυτού που πάντα στο τέλος καλείται να πληρώσει ... του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!

ΧΡΗΣΤΟΣ Α. ΡΗΓΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΟΣ 
ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου