Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΟΥΛΗ ΚΟΚΚΟΤΗ




Ο λόγος που αποφάσισα να είμαι υποψήφια είναι το ότι η Χρυσή Αυγή δέχεται βρώμικο πόλεμο για τις ιδέες της. Αυτή την στιγμή ο Αρχηγός μας και οι συναγωνιστές μας βρίσκονται  στη φυλακή άδικα και έτοιμοι να υποστούν τα πάντα. Ο Αρχηγός μας, μας έδωσε διαταγή να συνεχίσουμε μέχρι τέλους τον αγώναμας. Όσο διώκουν την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θα ξεφυτρώνουν και άλλοι που δεν ανέχονται την αδικία. Το να μας κυνηγάει ένα ολόκληρο σάπιο πολιτικό σύστημα και τα όργανά του αυτό για εμάς αποτελεί ΤΙΜΗ.
  Ακόμα και αν είμαι μητέρα και επαγγελματίας στα Καλάβρυτα, κάθε πόλεμος που στρέφεται εναντίον μου, δεν με τρομάζει. Ο αγώνας θα συνεχιστεί μέχρι τέλους. ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΙΚΗΣ ΝΙΚΗΣ. Το αν με μπλοκάρουν σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης  στο διαδίκτυο ή να με πολεμούν με οποιονδήποτε  άλλον τρόπο προσωπικά, οικογενειακά και επαγγελματικά, μου είναι αδιάφορο γιατί ο αγώνας είναι εκεί έξω, στην καθημερινότητα. Τα προβλήματα της επαρχίας και συγκεκριμένα του Νομού Αχαΐας, ενός παραμελημένου Νομού που έκανε το λάθος να είναι κάστρο του ΠΑΣΟΚ στο παρελθόν, είναι αυτά που με κάνουν να θέλω να δώσω τον πιο ιερό και αγνό αγώνα που μπορεί να δώσει ένας Έλληνας εθνικιστής, η δε στήριξη των συναγωνιστών μου είναι η δύναμη που παίρνω  για να συνεχίζω τον αγώνα μου αυτό, κάνοντας βήματα μόνο μπροστά και καθόλου πίσω. Δεν υπάρχει επιστροφή, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. 
  Σύντομα θα είμαστε παρόντες στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και πολύ πιο σύντομα ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ! Ο κόσμος ξύπνησε και έμαθε πια ποια είναι η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και πόσο ιερός είναι ο σκοπός της.
  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΑΧΑΪΑΣ ΠΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΝΕ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΜΟΥ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ! ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΘΛΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ.
  ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ! ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ! ΖΗΤΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ! ΖΗΤΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου